Necessites fer tràmits en línia amb l’administració? Apunta’t a la formació en les eines de la tramitació electrònica

Dimarts, 2 de març de 2021

El curs serà íntegrament telemàtic i es durà a terme els dies 17 i 24 de març i 7, 14, 21 i 28 d’abril. Per a participar-hi cal inscriure’s prèviament trucant al telèfon 937 918 014 (ext. 4) o enviant un correu electrònic a l’adreça serveissocials@dosrius.cat.

La Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament de Dosrius i l’Espai Dona impulsen aquest 2021 una formació telemàtica sobre el certificat, la signatura i la identificació digitals i els tràmits en línia en general, amb l’objectiu de facilitar al conjunt de la població el coneixement i l’ús d’aquests mitjans imprescindibles per a poder relacionar-se amb l’administració.

El taller és obert a tots els veïns i veïnes, no és necessari comptar amb coneixements previs sobre la matèria, i es durà a terme íntegrament de forma telemàtica en un total de sis sessions els dies 17 i 24 de març i 7, 14, 21 i 28 d’abril. Les places per al curs són limitades i per a prendre-hi part cal inscriure’s prèviament trucant a la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament de Dosrius, al telèfon 937 918 014 (ext. 4), o enviant un correu electrònic a l’adreça serveissocials@dosrius.cat.

En el moment de la inscripció s’haurà de facilitar el nom i cognoms, telèfon de contacte i una adreça de correu electrònic. Posteriorment, uns dies abans de l’inici del curs, les persones que s’hagin inscrit rebran per correu electrònic l’enllaç a la plataforma telemàtica des d’on s’impartirà la formació. L’activitat és oberta a tots els veïns i veïnes i en cada sessió s’obrirà un torn de preguntes, dubtes i suggeriments.

La sessions aniran a càrrec d’Elsa Salgado, tècnica en Gestió i Resolució de Prestacions del Sistema de la Seguretat Social, llicenciada en Ciència Política i Sociologia, i diplomada en Treball Social. Així, aquelles persones que prenguin part de la formació aprendran els mecanismes i eines necessaris per a fer tràmits de forma 100% electrònica amb la Tresoreria de la Seguretat Social, l’INSS, el SEPE, la Generalitat de Catalunya o l’Ajuntament; i aprendran a obtenir el Certificat digital, la Cl@ve o la Identitat digital de Catalunya (idCAT).

Tota la informació la podeu consultar en el díptic de la formació.

Per què és important participar en aquesta formació en línia?

L’administració pública està realitzant cada vegada més esforços per posar a l’abast de qualsevol persona no només informació, sinó també l’oportunitat de realitzar certs tràmits sense haver de desplaçar-se fins a la seu corresponent per a realitzar-los, facilitant el dia a dia de molts usuaris.

Darrera actualització: 1.03.2021 | 15:21