Les oficines municipals només ofereixen atenció ciutadana de dilluns a dijous, en horari habitual, sota cita prèvia enviant un correu electrònic a l’adreça citaprevia@dosrius.cat, a través d'aquest formulari o trucant al telèfon 93 791 80 14. L'aforament estarà limitat a un màxim de dues persones per visita i els divendres les oficines resten tancades.
L’Ajuntament ha aprovat un decret de serveis essencials durant la pandèmia de la Covid-19. El decret, que es pot consultar íntegrament a través d’aquest enllaç, inclou diferents acords; entre ells:
. Limitar la prestació dels serveis públics del consistori i la restricció al màxim de la mobilitat dels membres electes i del personal al servei de l’Ajuntament, limitant-les a les que siguin estrictament necessaris per a garantir el funcionament dels serveis públics, i garantint amb caràcter prioritari la prestació d’aquests serveis públics sense que sigui necessari el desplaçament del ciutadà/na.
. Es manté amb caràcter de preferent, i mentre es mantingui la situació d’excepcionalitat generada per la crisi sanitària provocada per la Covid-19, la modalitat de treball no presencial per a la prestació dels serveis en l’àmbit de l’Ajuntament de Dosrius.
. Les oficines municipals romandran tancades oferint atenció ciutadana presencial, amb cita prèvia, de dilluns a dijous, en horari habitual (dilluns, dimarts i dimecres de 08.30 a 14.30 i dijous, de 08.30 a 14.30 i de 16.30 a 19.00). Els divendres, mentre duri la restricció perimetral dels municipis, les oficines restaran tancades i no es realitzarà atenció presencial, però sí telefònica i telemàtica.
. Es declaren com a serveis estratègics, prioritaris o essencials els següents: Policia Local, Serveis Socials, Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), Brigada municipal, Serveis municipals de neteja, i conserge de l’escola. Els serveis estratègics, prioritaris o essencials treballaran a les dependències de l’Ajuntament, però aquestes romandran tancades i només atendran presencialment a usuaris amb cites prèvies que no hagin pogut veure resolta la seva pretensió mitjançant telèfon o via telemàtica.
. Pel que fa al Departament de l’OAC, l’oficina centralitzarà les peticions de cita prèvia dels ciutadans i ciutadanes que així ho requereixin (excepte les cites prèvies de Serveis Socials, que seran gestionades directament pel personal del departament de SS).