Teleassistència
Servei de naturalesa social, que permet a les persones usuàries, entrar en contacte amb una Central d’Alarmes, a través de la línia telefònica.
Servei que té com a finalitat millorar la qualitat de vida de les persones que es trobin en situació de risc, desprotecció, dependència i/o discapacitat, per a que puguin romandre en la seva llar, donant atenció a llurs demandes i reforçar la seva autonomia i seguretat.
- Procurar socors: proporcionar l’auxili necessari, de forma immediata, quan els persones es troben en situació d’emergència.
- Procurar tranquil·litat: assegurar a la persona que, realment, serà atesa no només en cas d’urgent necessitat, sinó també en altres situacions que, si bé no consisteixen emergència, necessiten de suport d’altres persones per a la seva realització, proporcionant tranquil·litat i seguretat en el seu dia a dia.
Persones destinatàries:
Persones en situació de risc, desprotecció, dependència i/o discapacitat
Cost del servei:
Cost en funció de les capacitats econòmiques de l'usuari
Equip tècnic:
Tècnics de Benestar Soaial de l'ajuntametn de Dosrius
Àrea responsable:
Àrea de serveis a les persones
Unitat responsable:
Benestar social
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
Presencialment a les oficines de Benestar social
Electrònicament a travès de la seu electrònica